Saturday 22 August 2015

Cara Mudah Dan Cepat Untuk Berhenti Merokok

Assalamualaikum you all :)

Alhamdulillah, hari ini Allah masih lagi memberi keizinan untuk kita menghirup udara yang percuma ini. Walaupun hari-hari tanpa kita sedar kita telah melakukan perkara yang Allah larang.

Contohnya MEROKOK!


Saya percaya ramai perokok lelaki dan wanita di luar sana berhasrat untuk berhenti merokok kerana sayangkan anak-anak, pasangan dan keluarga. Tetapi untuk melakukannya bukan lah suatu perkara yang mudah. Betul tak?

Jangan risau!

Dalam entri saya kali ini, saya akan kongsikan rahsia untuk berhenti merokok dengan cara yang mudah, cepat dan terbukti berkesan :)

Sebelum itu, mari kita luangkan sedikit masa untuk menonton video testimoni salah seorang perokok tegar yang berjaya melepaskan diri daripada ketagihan merokok.

Klik sini untuk lihat video

Bagaimana vivix membantu perokok tegar mengurangkan ketagihan merokok?

Terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa ANTIOKSIDAN YANG TINGGI mempunyai potensi untuk MEMPERBAIKI KEROSAKAN DNA DAN MELAWAN RADIKAL BEBAS AKIBAT KESAN NIKOTIN.

Ramuan vivix yang tinggi antioksidan akan menyingkirkan nikotin yang terdapat pada DNA dan sekaligus melindungi DNA yang telah dipulihkan tadi. DNA akan kembali kepada keadaan asal dan menyebabkan perokok merasa PAHIT dan SESAK NAFAS apabila menghisap rokok.

Keadaan ini menyebabkan mereka dengan sendirinya tidak lagi mendekati rokok. Syabas!

Dengan ini Shaklee Malaysia telah memberi potongan harga sebanyak 5% dengan setiap belian dua (2) botol Vivix.


Untuk maklumat lanjut, anda boleh SMS, whatsapp, atau telegram saya di 0135752186

No comments:

Post a Comment