Monday 17 August 2015

Pengedar Shaklee Terbaik

Bismillah...

Assalamualaikum semua :) apa khabar hari ini? Moga-moga sentiasa sihat dan berada dibawah naungan Allah.

Terima kasih kerana sudi menjengah ke blog pengedarvitaminsarawak :) Semoga entri yang ditulis memberi manfaat dan informasi kepada anda.

Saya Nur Hafizah Bt Mat Zi merupakan pengedar Shaklee yang sah dan berdaftar dengan ID nombor 1122121. Saya merupakan pengedar bagi negeri Sarawak khususnya di Dalat, Mukah. Tetapi saya juga menerima tempahan dari Seluruh Malaysia.

Jika anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee daripada saya, anda boleh hubungi saya melalui:

SMS/Whatsapp/Telegram:  +60135752186

atau

Facebook : Ismi Nur Hafizah

Jangan segan silu untuk hubungi saya tau. Semoga kita dapat bekerjasama :)



No comments:

Post a Comment